Darmowa dostawa od 149 PLN

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

1.Po zakupieniu towaru Klient ma prawo zwrócić go, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od odebrania przesyłki.
2. Zwracany towar musi być nieużywany i w stanie niepogorszonym względem otrzymanego.
3. Przed wysłaniem zwrotu, Klient musi przesłać informację o chęci zwrotu towaru na adres: cudnikipoczta@gmail.com, wraz z załączeniem w wiadomości wypełnionego w całości formularza zwrotu, dostępnego w zakładce "Regulamin". 
4. Sprzedający w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych, potwierdzi jej otrzymanie.
5. Zwrot towaru należy dokonać na adres: Otwock, ul. Lelewela 20/30, 05-400.
6. Zwracany towar musi być zabezpieczony tak, by nie poruszał się wewnątrz paczki, a ryzyko jakichkolwiek uszkodzeń zostało zminimalizowane.
7. W paczce ze zwrotem należy umieścić formularz zwrotu.
8. Sprzedający dokonuje zwrotu kosztów, tylko za te produkty, które wrócą w wstanie nowym i niepogorszonym od otrzymanego.
9. Klient otrzyma zwrot kosztów w ciągu 14 dni roboczych od dnia dotarcia paczki na wskazany wyżej adres.
10. Zwrot kosztów wykonywany jest na nr rachunku bankowego podanego przez Klienta w formularzu zwrotu. W przypadku niepodania go, środki zostaną zwrócone na numer telefonu (zarejstowany do przelewów BLIK) podany w formularzu zwrotu.
11. Koszt zwrotu przesyłki pokrywa Kupujący.

12. Prawo zwrotu nie dotyczy podziękowań dla gości, które wykonane zostały wraz z personalizacją. W tym m.in podziękowań zawierających zawieszkę z napisem przesłanym przez Klienta i wykonanych na Jego życzenie.


REKLAMACJE
1. W przypadku, gdy Klient otrzyma niekompletne zamówienie, zobowiązany jest niezwłocznie i nie później niż w dniu odbioru paczki, zgłosić taki fakt Sprzedającemu na adres: Cudnikipoczta@gmail.com.
2. W wiadomości z pkt. 1 Klient musi dołączyć: nr zamówienia, zdjęcie otrzymanych produktów oraz krótką informację, czy paczka dotarła cała, była częściowo otwarta itp.
3. Sprzedający zbada sprawę czy liczba sztuk zamówionych produktów została spakowana i wysłana. Jeśli niedopatrzenie zaszło po stronie sprzedającego, brakujący towar zostanie dosłany w terminie do 7 dni roboczych. Koszt wysyłki pokrywa w takim wypadku Sprzedający.
4. W przypadku innych niespodziewanych zdarzeń losowych, sprawa zostanie rozstrzygnięta indywidualnie, z dbałością o zadowolenie Klienta.
5. Reklamacji nie podlega towar użytkowany niezgodnie z instrukcją dołączoną do produktu i umieszczoną w zamówieniu.
6.Przed wysłaniem reklamowanego towaru Klient musi przesłać informację o chęci reklamacji na adres: cudnikipoczta@gmail.com, wraz z załączeniem w wiadomości wypełnionego w całościformularza reklamacji, znajdującego się w zakładce "Regulamin". 
7. Sprzedający w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych potwierdzi otrzymanie wiadomości i przekaże informacje o dalszych krokach.
8. Po informacji od Sprzedającego o prośbie przesłania reklamowanego towaru, Klient powinien przesłać  go na adres: Otwock, ul. Lelewela 20/30, 05-400, na własny koszt. Po zatwierdzeniu reklamacji, Klient otrzyma zwrot kosztów wysyłki.
9. Reklamowany towar podczas wysyłki musi być zabezpieczony tak, by nie poruszał się wewnątrz paczki, a ryzyko jakichkolwiek uszkodzeń zostało zminimalizowane.
10. W paczce z reklamowanym towarem należy umieścić wypełniony w całości formularz reklamacji.
11. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.
12. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych, reklamacja zostaje uznana za uwzględnioną.
13. Klient otrzyma decyzję rozpatrzenia reklamacji w odpowiedzi na wiadomość e-mail, o którym mowa w punkcie 2 sekcji "Reklamacje".
14. W przypadku
 uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca odpowiednio:

  • pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
  • obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny 
  • w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy.

15. Sprzedający dokonuje zwrotu kosztów, jedynie tych produktów, w których nie można użytkować zgodnie z przeznaczeniem z powodu błędu produkcyjnego lub innego błędu leżącego po stronie Sprzedającego.
16. Klient otrzyma zwrot kosztów równych wartości reklamowanych produktów w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o wyniku
rekl
amacji.
17. Zwrot kosztów wykonywany jest na nr rachunku bankowego podanego przez Klienta w formularzu reklamacji. W przypadku niepodania go, środki zostaną zwrócone na nr telefonu podany w formularzu reklamacji.