Regulaminy
REGULAMIN ZAKUPU TOWARÓW W SKLEPIE CUDNIKI (zwany dalej: „Regulaminem”)
INFORMACJE OGÓLNE
- Regulamin przedstawia zasady funkcjonowania strony o charakterze sprzedażowym, pod adresem www.cudniki.pl(zwany dalej: „Sklepem Cudniki”), która prowadzi sprzedaż towarów z wykorzystaniem sieci Internet.
- Właścicielem Sklepu Cudniki jest osoba fizyczna: Weronika Iwanek (zwana dalej „Sprzedawcą”), prowadząca działalność nierejestrowaną, z adresem: ul. Lelewela 20 m.30, 05-400 Otwock, tel.: 608 111 476, adres email: cudnikipoczta@gmail.com.
- Stroną dokonującą zakupów przez wspomnianą platformę (zwanej dalej: „Klientem”), może być każda osoba fizyczna pełnoletnia oraz jednostki firmowe.
- Warunkiem dokonania zakupu jest złożenie zamówienia za pośrednictwem Sklepu Cudniki, poprzez dodanie wybranego Produktu/ów do Koszyka, a także zaakceptowanie warunków dostawy (w tym ich kosztów) zawartych w niniejszym regulaminie i zamówieniu.
- Każda osoba odwiedzająca stronę Cudniki.pl. powinna zapoznać się z niniejszym regulaminem.
- Klient dokonując zakupu akceptuje niniejszy regulamin.
- Warunkiem skorzystania z oferty w Sklepie Cudniki jest posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarkę internetową.
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.Cudniki.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – osoba, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje ze Sprzedającą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.cudniki.pl
- SPRZEDAWCA/WŁAŚCICIEL - Weronika Iwanek, 05-400 Otwock ul.Lelewela 20 m.30.
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
ZWROTY
2. Zwracany towar musi być nieużywany i w stanie niepogorszonym względem otrzymanego.
3. Przed wysłaniem zwrotu, Klient musi przesłać informację o chęci zwrotu towaru na adres: cudnikipoczta@gmail.com, wraz z załączeniem w wiadomości wypełnionego w całości formularza zwrotu, dostępnego w zakładce "Regulamin".
4. Sprzedający w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych, potwierdzi jej otrzymanie.
5. Zwrot towaru należy dokonać na adres: Otwock, ul. Lelewela 20/30, 05-400.
6. Zwracany towar musi być zabezpieczony tak, by nie poruszał się wewnątrz paczki, a ryzyko jakichkolwiek uszkodzeń zostało zminimalizowane.
7. W paczce ze zwrotem należy umieścić formularz zwrotu.
8. Sprzedający dokonuje zwrotu kosztów, tylko za te produkty, które wrócą w wstanie nowym i niepogorszonym od otrzymanego.
9. Klient otrzyma zwrot kosztów w ciągu 14 dni roboczych od dnia dotarcia paczki na wskazany wyżej adres.
10. Zwrot kosztów wykonywany jest na nr rachunku bankowego podanego przez Klienta w formularzu zwrotu. W przypadku niepodania go, środki zostaną zwrócone na numer telefonu (zarejstowany do przelewów BLIK) podany w formularzu zwrotu.
11. Koszt zwrotu przesyłki pokrywa Kupujący.
12. Prawo zwrotu nie dotyczy podziękowań dla gości, które wykonane zostały wraz z personalizacją. W tym m.in podziękowań zawierających zawieszkę z napisem przesłanym przez Klienta i wykonanych na Jego życzenie.
REKLAMACJE
1. W przypadku, gdy Klient otrzyma niekompletne zamówienie, zobowiązany jest niezwłocznie i nie później niż w dniu odbioru paczki, zgłosić taki fakt Sprzedającemu na adres: Cudnikipoczta@gmail.com.
2. W wiadomości z pkt. 1 Klient musi dołączyć: nr zamówienia, zdjęcie otrzymanych produktów oraz krótką informację, czy paczka dotarła cała, była częściowo otwarta itp.
3. Sprzedający zbada sprawę czy liczba sztuk zamówionych produktów została spakowana i wysłana. Jeśli niedopatrzenie zaszło po stronie sprzedającego, brakujący towar zostanie dosłany w terminie do 7 dni roboczych. Koszt wysyłki pokrywa w takim wypadku Sprzedający.
4. W przypadku innych niespodziewanych zdarzeń losowych, sprawa zostanie rozstrzygnięta indywidualnie, z dbałością o zadowolenie Klienta.
5. Reklamacji nie podlega towar użytkowany niezgodnie z instrukcją dołączoną do produktu i umieszczoną w zamówieniu.
6.Przed wysłaniem reklamowanego towaru Klient musi przesłać informację o chęci reklamacji na adres: cudnikipoczta@gmail.com, wraz z załączeniem w wiadomości wypełnionego w całości formularza reklamacji, znajdującego się w zakładce "Regulamin".
7. Sprzedający w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych potwierdzi otrzymanie wiadomości i przekaże informacje o dalszych krokach.
8. Po informacji od Sprzedającego o prośbie przesłania reklamowanego towaru, Klient powinien przesłać go na adres: Otwock, ul. Lelewela 20/30, 05-400, na własny koszt. Po zatwierdzeniu reklamacji, Klient otrzyma zwrot kosztów wysyłki.
9. Reklamowany towar podczas wysyłki musi być zabezpieczony tak, by nie poruszał się wewnątrz paczki, a ryzyko jakichkolwiek uszkodzeń zostało zminimalizowane.
10. W paczce z reklamowanym towarem należy umieścić wypełniony w całości formularz reklamacji.
11. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.
12. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych, reklamacja zostaje uznana za uwzględnioną.
13. Klient otrzyma decyzję rozpatrzenia reklamacji w odpowiedzi na wiadomość e-mail, o którym mowa w punkcie 2 sekcji "Reklamacje".
14. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
- obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny
- w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy.
16. Klient otrzyma zwrot kosztów równych wartości reklamowanych produktów w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o wyniku reklamacji.
17. Zwrot kosztów wykonywany jest na nr rachunku bankowego podanego przez Klienta w formularzu reklamacji. W przypadku niepodania go, środki zostaną zwrócone na nr telefonu podany w formularzu reklamacji.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 827).
2. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie wskazanym przez Usługodawcę, nie krótszym niż 14 dni od dnia udostępnienia na stronie internetowej Sklepu. Zmiany nie mogą naruszać praw nabytych Klientów.
4. Niniejszy regulamin dostępny jest w każdym czasie za pośrednictwem linku https://wl579.mysky-shop.pl/news/n/67/Regulaminy. Dostępny jest również jego wydruk.
Regulamin wchodzi w życie 11 kwietnia 2025 roku